Buty jak opona Formuły 1? Nowa kolekcja Reeboka
Buty jak opona Formuły 1? Nowa kolekcja Reeboka
W Reebok CrossFit ELEKTROMOC w Warszawie odbyła się konferencja marki Reebok, podczas której zaprezentowano nową kolekcję odzieży i obuwia zaprojektowanego na bazie wyczynowych opon samochodowych. Spotkanie poprowadzili Maciej Dowbor i Agnieszka Więdłocha, dając nam szansę na przetestowanie produktów z nowej kolekcji podczas treningu CrossFit, dzięki czemu przekonaliśmy się na własnej skórze jak wypadają marketingowe hasła w zderzeniu z rzeczywistością.


Podczas spotkania zaprezentowano nowe obuwie treningowe Reebok z kolekcji Reebok Zseries inspirowane technologią stosowaną w oponach sportowych. Opony projektowane są z myślą o samochodach osiągających prędkości powyżej 240 km/h, przez co ich bieżnik musi zapewniać szybki start i hamowanie, dając maksimum kontaktu z nawierzchnią. Producent postarał się przenieść ich właściwości w świat sportu. Z jakim efektem? Pierwsze testy bez wątpienia udowadniają, że filozofia, która przyświecała marce Reebok była słuszna. Buty są niezwykle lekkie i wygodne, dając pełnię kontaktu z podłożem i stabilność przy intensywnym wysiłku. Zarówno męska jak i damska konfiguracja jest atrakcyjna wizualnie.
Oprócz testu obuwia, mogliśmy na własnej skórze poczuć właściwości nowej kolekcji Reebok One Series. Odzież została zaprojektowana tak, aby zapewnić maksymalną swobodę ruchów i nie stanowić jakiegokolwiek ograniczenia podczas treningu. O ile kolorystkę zostawiamy Wam do indywidualnej oceny, o tyle o zapowiadanych właściwościach można pisać w samych superlatywach. Seria daje poczucie bycia ubranym jedynie we własną skórę.
Test odbył się pod okiem Łukasza Wysockiego i Sebastiana Pietrowicza, trenerów z Reebok CrossFit ELEKTORMOC. Do intensywnej rywalizacji drużynowej dołączyli również Agnieszka Więdłocha i Maciej Dowbor. I tu nie było żartów, wszyscy dostaliśmy konkretny wycisk rywalizując w 5 drużynach w konkurencjach: zwrotność, szybkość, zwinność, przyczepność, przystosowanie (trening na zależnościach: jedna osoba ćwiczy, jeżeli reszta zespołu wykonuje zadanie dodatkowe m. in zwis na drążku czy trzymanie 15kg talerzy od sztangi nad głowami. Intensywny trening mocno nadwyrężył nasze siły, uwypuklając słabości, ale dając szansę na sprawdzenie nowej kolekcji w warunkach bojowych.





Prezentacja zbiegła się z niedawną publikacją nowego logo marki Reebok. Nowy znak firmowy to Reebok Delta. Delta przedstawia pozytywną transformację, jaką fitness może wnieść w nasze życie. Ma trzy wyraźne części, z których każda reprezentuje zmianę – fizyczną, mentalną i społeczną, jaka zachodzi, gdy człowiek postanawia przekroczyć stawiane sobie dotychczas granice i zaczyna prowadzić aktywne i pełne nowych wyzwań życie. Życie, do którego Was zachęcamy, może właśnie poprzez próbę sprawdzenia swoich sił w crossficie? Oprócz lokalizacji na Żeromskiego 17 w Warszawie powstało już kilkanaście innych klubów w całej Polsce.
A jeśli nowa kolekcja wpadła Wam w oko, to znajdziecie ją od początku marca w sklepach firmowych Reeboka i dużych sklepach sportowych.