Biegam od kilku lat i reprezentuję 4RUN Team Piła. Mimo młodego wieku nabyłem już pewne doświadczenie, ale trzymam się dewizy...

Ostatni tydzień wspólnych treningów biegowych.

Trening dziesiąty

Planowane wcześniej „Tysiące” zastąpiłem „osiemsetkami”.
Osiemsetki to trening należący do tempowych i bardzo intensywnych, czyli mający na celu poprawę maksymalnej zdolności organizmu do przyswajania tlenu oraz szybkość i kondycję. Należy wykonać 6 powtórzeń, a między każdym z nich 2,5 min przerwy.

123

Trening jedenasty

Wybieganie – 9,5 km, średnie tempo 5.12 min/km. Trening zwiększył Twoją wydolność anaerobową, maksymalną zdolność organizmu do przyswajania tlenu oraz efektywność treningu. Trening trwa wystarczająco długo, aby wzmocnić odporność na zmęczenie przy tej prędkości.

321

Trening dwunasty

Podbiegi 7x150m, zbiegi 7x150m. Trening przyczynia się do znacznej poprawy wydolności, buduje siłę biegową oraz wytrzymałość szybkościową. Przez Klaudię wykonany na leśnym, stromym 15 metrowym podbiegu i należący do treningów o wysokiej intensywności.