Biegam od kilku lat i reprezentuję 4RUN Team Piła. Mimo młodego wieku nabyłem już pewne doświadczenie, ale trzymam się dewizy...

To już nasz przedostatni wspólny tydzień. Wielkimi krokami zbliżamy się ku końcowi naszych biegowych treningów.

Trening siódmy

Interwały czasowe – dobrze już nam znane interwały, polegające na minutowym bardzo intensywnym biegu na zmianę z półtorej minutowym truchtem po 8 powtórzeń. Trening należy do tempowych i bardzo intensywnych. Poprawia wydolność anaerobową jak również maksymalną wydolność organizmu do przyswajania tlenu oraz kondycję. Kluczowa jest poprawna rozgrzewka i schłodzenie organizmu po treningu.

artart

Trening ósmy

 Wybieganie 9.5 km – średnie tempo wynosiło 6.32 min/km. Trening należący do ogólnorozwojowych i długich, podstawowych. Poprawił wytrzymałość mięśni i wydolność aerobową. Przyspieszył również przemianę materii. Poprawiła się zdolność organizmu do magazynowania tlenu w układzie krwionośnym i mięśniach. Ze względu na to, że trening był długi, można oczekiwać lepszych rezultatów.

artart2

Trening dziewiąty

Podbiegi 6x150m zbiegi 6x150m. Zbiegi wykonaliśmy na nowo znalezionym leśnym podbiegu. Wzniesienie ma ponad 15 m wysokości i jest bardzo trudne technicznie, ponieważ należy do wyjątkowo stromych. Trening przebiegł pomyślnie, aczkolwiek wyczerpująco.