Biegam od kilku lat i reprezentuję 4RUN Team Piła. Mimo młodego wieku nabyłem już pewne doświadczenie, ale trzymam się dewizy...

Tydzień piąty – kontynuacja treningów.

Trening dziewiąty: Przed nami kolejne zawody, tak więc powtarzamy wybieganie, czyli świetny sposób regeneracji. Trening należący do ogólnorozwojowych, czyli takich, które poprawiają naszą wydolność aerobową. Wybieganie powinno być zrealizowane spokojnym tempem: najlepiej pierwszym zakresem tętna.
Należy je wykonać na niezbyt trudnym terenie i nawadniając się podczas jego wykonywania. Klaudia przebiegła 8.5 km w 52 min, średnie tempo wynosiło 6′ 7″/km

ddoart

Trening dziesiąty: Drugie z kolei zawody Klaudii potraktowane jako część planu treningowego: ciągłe, czyli trening który poprawia maksymalną wydolność i szybkość. Wpływa też korzystnie na unerwienie mięśni i wymaga od układu oddechowego i mięśniowego maksymalnego wysiłku.

Zawody na których byliśmy to XI Bieg Wiosny, co roku odbywający się w naszym mieście. Jest to jeden z biegów „po zdrowie”. Biec może każdy, nie na czas, bez numerków startowych, oczywiście rywalizacja jest obecna, ale nie wyklucza dobrej zabawy i sympatycznej atmosfery wydarzenia. Kilometraż biegu wynosił 3,5 km. Trasa była stosunkowo łatwa, asfaltowa. Ja w biegu startuje czwarty raz. Z roku na rok bije on rekord frekwencji, co świadczy o tym, że coraz większy procent społeczeństwa decyduje się na rozpoczęcie przygody z bieganiem. Klaudia pokonała trasę w 18 min 50 sek, średnim tempem 5.23 min/km

doart

Zapraszam wszystkich do udziału w tego typu biegach