Biegam od kilku lat i reprezentuję 4RUN Team Piła. Mimo młodego wieku nabyłem już pewne doświadczenie, ale trzymam się dewizy...

Kontynuujemy treningi. Za nami drugi tydzień treningów z nowym planem i siódmy tydzień ogólnie. Powoli dobiegamy do celu, czyli dwóch miesięcy treningów, w których to nasz organizm jak i ciało przeszło niemałą metamorfozę.

Trening czwarty: Pięćsetki – dobrze już przez nas znany rodzaj treningu interwałowego. Trening odbył się na stadionie lekkoatletycznym i z niewielkim utrudnieniem przebiegł stosunkowo sprawnie. Klaudia poprawiła wydolność anaerobową i wpłynął korzystnie na unerwienie mięśni. Klaudia wykonała 4 powtórzenia, po 2 min. 15 sek. i 3 min. przerwy.

4RUN

#4RUN_POWER

Trening piąty: Wybieganie i Rytmy 6x 10 sek. W rezultacie kilometraż wybiegania wyniósł 8.5 km i był zrealizowany o wyższej intensywności niż wszystkie wybiegania dotychczas. Trening przyczynił się do poprawy wytrzymałości mięśni i wydolności aerobowej, oraz nastąpił wzrost odporności na zmęczenie. Rytmy należy wykonać po wybieganiu.

art

Trening szósty: Podbiegi 5x 150m, zbiegi 5x 150 m – budowanie siły biegowej, które dodatkowo ma znakomity wpływ na stabilność naszych stawów i wytrzymałość włókien mięśniowych.