Warszawskie Expo 23-25.09.2010

obrazek_news

Jak co roku, również i tym razem w ostatni weekend września w Warszawie zaroi się od maratończyków. Ale 32. Maraton Warszawski to nie tylko sprawdzian formy dla biegaczy. To próba sił również dla producentów i dystrybutorów sportowych marek.

Fundacja Maraton Warszawski zawsze bardzo się stara, żeby impreza co roku zaskakiwała. Dotyczy to również targów sportowych, które odbywają się w czasie zawodów. Jak obiecują organizatorzy, w tym roku, po raz pierwszy w historii imprezy, sposób organizacji biura, targów oraz wszelkich imprez towarzyszących maratonowi będzie przypominał organizację największych imprez tego typu na świecie. Centrum logistyczne zawodów będzie przez trzy dni (czwartek, piątek, sobota) mieścić się w hali sportowej KS „Warszawianka”. Dzięki temu wszyscy wystawcy będą mieli możliwość prowadzenia swoich stoisk w o wiele bardziej komfortowych warunkach niż do tej pory, w dodatku – przez trzy pełne dni.

Na piątek i sobotę planowane są też wydarzenia seminaryjno-konferencyjne, które nie pozwolą się nudzić żadnemu z gości miasteczka maratońskiego.

W dniu maratonu (niedziela, 26.06.) centrum imprezy przeniesie się na Plac Zamkowy, gdzie znajdzie się wyłącznie infrastruktura niezbędna do przeprowadzenia biegu. To model stosowany w Berlinie, Londynie, Paryżu i wszystkich dużych imprezach maratońskich na świecie. Od tego roku zobaczymy go i w Warszawie.

Przedstawiciele sportowych marek szykują swoje oferty, a tymczasem sami sportowcy pracują nad swoją kondycją. W minioną sobotę, 3 lipca ruszył pierwszy z trzech specjalnych obozów treningowych. Grupa około trzydziestu biegaczy i biegaczek pod okiem czteroosobowej kadry trenerskiej poznaje tajniki różnych metod treningowych i przygotowuje się do startu w tegorocznym Maratonie Warszawskim.

foto: maratonwarszawski.com  

Powrót